Wrapping Up 2016 (In Velvet)

December 31, 2016


In one form or another, I've always done an end-of-the-year post. So keeping up with tradition I just can't go into the new year without wrapping it up here (only to plan all things better and bigger for the next year). This year has been a whirlwind both personally and globally, but eventually we'll remember the good things (and because I still really like the idea of an anti bucket list), let's focus on these here too. So this year, to name a few personal accomplishments, I moved in with my boyfriend, managed to hustle a few freelance jobs and got a job to support myself (which I'm now quitting, but that's another story). 

Looking back, I've once again been lucky to travel quite a lot. Coming back from my exchange I went to Germany and Poland for the first time ever, started the summer in Russia, had the dreamiest romantic holiday in Italy and a Christmassy weekend in London. Seeing my favourite band (that's tøp) live twice is also something that shouldn't go unnoticed here and being frontrow at Grimes' badass gig at Positivus gave me a kick of inspiration for months. 

I started my very own podcast and I'm so proud of the response and support it's had and hope to meet a load of inspiring ladies next year. Although the blog has been a bit quiet, I've worked hard and spent a lot of screen time trying to move the level of my photos up a notch (and became a flatlay addict in the process), both on here and on my Instagram. Speaking of which, I reached a thousand followers on my Insta and even though I'm not what you'd call insta-famous just yet, having a four-figure number there feels like reaching a milestone. I really hope that you've also enjoyed reading my travel posts as much as I've enjoyed putting them together. 

As for next year's goals, there's ones of personal development and more abstract ones. I definitely want to finish my bachelor's degree, find a job to go with it and settle into the adult life. However I'm still unsure of whether that'll be in Tallinn or Tartu, but the beginning of the year should bring some exciting news on that front. Personally, I hope to find more time to relax, whether it's reading all the books and magazines, upping my skincare game or visiting my family more. 

All in all, I really want to thank you for coming back here, reading and commenting and hopefully enjoying the content I've put together. I hope you have a magical New Year's Eve and a perfect start to the New Year! 


Mingil moel olen ma iga aasta blogis lõpetanud ühe kokkuvõtva postitusega. Seda traditsiooni elus hoides ei saa ma ju uude aastasse minna ilma, et oleksin siin otsad kokku tõmmanud (pea muidugi uueks aastaks suuremaid ja paremaid plaane täis). See aasta on nii isiklikult kui globaalselt täielik karussell olnud, aga kuna lõpuks jäävad meelde ju head asjad (ja mulle väga meeldib mõte tagurpidi bucket listist), siis keskendume siin ka positiivsele. Isiklikumatest saavutustest alustades jääb see aasta kindlasti meelde kui aasta, kui me Mirkoga kokku kolisime, samuti panin end proovile paari vabakutselise tööotsaga ja tegelikult läksin ka päriselt tööle nagu üks korralik täiskasvanu (praegu olen muidugi töölt ära minemas, aga see selleks). 

Iga aasta lõpus (ja muidugi hiljemgi) on tore tagasi vaadata kõikidele reisiseiklustele. Kui Hollandist tagasi tulin, sõitsime perega läbi Saksamaa ja Poola, seal olin ma esimest korda, jaanipäeva võtsime vastu Venemaal, sügisel käisime imearmsal puhkusereisil Itaalias ja nüüd novembris pikal jõulunädalavahetusel Londonis. Mida veel elult tahta! Kui, siis ainult seda, et saaks ühe aasta jooksul oma lemmikbändi kaks korda laivis näha ja festivalil Grimesi esireas tantsida. 

Sel aastal alustasin päris enda podcastiga ja mul on nii hea meel, kui palju armsalt positiivset tagasisidet see on saanud ning ma kinnitan, et järgmisel aastal kohtute te Self Made saate vahendusel oi kui paljude ägedate naistega. Kuigi blogi on viimasel ajal pisut vaikseks jäänud (süüdistage seminari- ja päristööd), olen ma aasta jooksul kõvasti ekraani ees aega veetnud, et piltide taset tõsta (ja seejuures sattusin sõltuvusse flatlay piltidest), nii siin blogis kui oma Instagramis. Kui see juba jutuks tuli, siis tegelikult olen päris uhke selle üle, et mul seal tuhat jälgijat kogunenud on. Päris insta-kuulus veel ei ole, aga neljakohalist numbrit näha on ikkagi innustav. Ma loodan, et teile on meeldinud ka minu reisipostitused sama palju, kui mulle on meeldinud neid kokku panna. 

Mis järgmise aasta eesmärkidesse puutub, siis üheltpoolt on need konkreetsed eesmärgid, teisalt mõtteviisimuutus. Kindlasti on mul plaanis bakalaureuseõpingud lõpetada, erialane töö leida ja end päris täiskasvanuellu sisse seada (kuigi ma pole veel kindel, kas ma jään Tartusse või Tallinna, ses osas toob uue aasta algus kohe põnevaid uudiseid). Aga tegelikult tahan ma võtta eesmärgiks selle tööpõnevuse ja blogiplaanide kõrval leida aega puhkamiseks, olgu see siis kõikide nende raamatute ja ajakirjade lugemine, nahahooldusrutiini arendamine või lihtsalt tihemini perel külas käimine. 

Kõige lõpuks tahan ma muidugi tänada kõiki teid, et te siin lugemas ja kommenteerimas käite! Loodan, et teil on võrratu aastalõpp ning uus aasta tuleb täpselt selline, nagu soovite! 

1 comment :

Thank you for all of your sweet comments! :)