Mid-Week, Mid-January Playlist

January 18, 2017


How's everyone's January going? Hope you're busy bees (or taking it easy, whichever was your plan)! I myself am catching up with all the semester's work and literally have been spending full working days behind my laptop writing essays and my dissertation. So to wind down a bit, I've rekindled with my Spotify account and whenever I need some cosy background music or a pick-me-up after a day at the library (my walk home is exactly three songs) I turn to a playlist. A huge influence on this might be my pretty new earphones which make me keen on listening to eve-ry-thing, be it podcasts, music or the interviews I needed to transcribe. 

Without further ado, here's a midweek, mid-January playlist I put together of a few of my current favourite songs to accompany you on those new year's resolution work outs, walks with the dog or essay-writing sessions! 
_______________

Kuidas teie jaanuar möödunud on? Loodetavasti tegusalt (või just puhkuselainel, kuidas iganes teie plaan oli)! Mina üritan ükshaaval hakkama saada kõigi selle semestri töödega ja olen põhimõtteliselt veetnud täispikki tööpäevi arvuti taga esseesid, analüüse ja seminaritööd kirjutades. Selleks, et peale natuke puhkust anda, olen suhteid soojendanud oma Spotify kontoga ja kui mul on vaja rahulikku taustamuusikat või väikest kosutust pärast pikka raamatukogupäeva (jalutuskäik koju kestab täpselt kolm lugu), valin mõne paraja playlisti. Suur põhjus, miks ma tahan absoluutselt kogu aeg midagi kuulata, olgu selleks siis podcastid, muusika või intervjuud, mida ma ümber pean kirjutama, on mu uued kõrvaklapid. Ausalt, juhtmevaba on nii mugav, et ma isegi ei oska öelda, miks ma nende juhtmetega varem mässasin. 

Pikema jututa, siin on kesknädalane, kesk-jaanuarine playlist mõnedest mu hetke lemmiklugudest, et saata teid uusaastalubaduste trennides, jalutuskäikudel koeraga või esseekirjutamise maratonidel. 

No comments:

Post a Comment

Thank you for all of your sweet comments! :)