From The Mens Section

February 06, 2017


I've successfully survived one of the most stressful exam periods in my uni life so far and starting to come out of my cave and discover the world of blogging once again. Writing five essays and a mini-thesis in a month can really take any creativity out of you and make you tremble at the sight of another keyboard, but I've had a week's worth of rest (and a haircut, in case you didn't notice!) and time to think of where this blog is going and honestly, I feel so full of ideas, so brace yourselves for some changes to come! (In true blogger/youtuber style, I don't really want to spill the beans just yet, but trust me, this site will be reborn.)

Ambitious future-plans aside, I've been very happy to rekindle with pieces from my wardrobe and style some recent new basics in a more creative way. I've stuck to my promise of shopping less and focusing on quality over quantity and so far, this fully woolen jumper has saved me from freezing this winter. Top tip: dare to check out the mens section every once in a while, this gem is a mens extra-small from Uniqlo (London shopping is always better than local) and fits like a dream. I also picked up this faux leather skirt the first day it went on sale, because hey-ho, what's a more better basic than a classic Chung-style A-line mini? Things are still quite scarce on the colour-front, but I'm hoping that spring will mend that, so far, a few pins and a new baby-pink lipcream will have to do. 
_______________

Uskumatul kombel olen üle elanud vist kogu ülikooliaja kõige stressirohkema sessi ja hakkan blogimaailma vaikselt taasavastama. Ühe kuu jooksul viie analüüsi ja seminaritöö kirjutamine paneb mõneks ajaks klaviatuuridest eemale hoidma, aga nüüd kui ma olen nädalakese puhkust saanud (isegi juuksuris jõudsin käia!) ja pisut mõelnud, kuhu ja kuidas see blogi siin võiks liikuda, siis uskuge mind - ma olen ideedest täiesti pungil. Klassikalises blogija stiilis ei tahaks ma veel päris avaldada, mis plaanid mul täpselt on, jäägu see veel saladuseks, aga laias laastus tahan, et mu blogi oleks rohkem mu podcasti moodi - natuke asjalikum ja natuke vähem ninnu-nännu-bowtie. 

Kui ambitsioonikad tulevikuplaanid kõrvale jätta, siis lisaks blogirõõmule  olen taasavastanud ka oma riidekapi võimalusi ja üritanud uute basicutega pisut loovamalt ümber käia. Siiani olen suutnud pidada ka lubadust osta vähem ja keskenduda kvaliteedile ning näiteks see täisvillane kampsun on tõesti iga kord, kui selle selga olen pannud, mind väga tõhusalt soojas hoidnud ja meele rõõmsaks teinud. Väike vihje: põigake aeg-ajalt ka meesteosakonda! Londonis šopates võtsin selle meeste xs-i suhteliselt juhuslikult kätte, arvates et see on naistekollektsiooni laualt, aga tegelikult istub see täpselt parajalt avaralt. Allahindluste esimesel päeval ostsin Reservedist ka selle kunstnahast seeliku ära, sest hei-hoo, pole olemas paremat basicut kui a-lõikeline alexachungilik mini. Värvide osas pean veel pisut vaeva nägema, aga loodan, et kevad toob selles osas lahendusi, praegu piirdusin mõne taasavastatud rinnanõela ja uue heleroosa huulekreemiga


 Jumper- Uniqlo (mens section!), Skirt- Reserved, Bag- Thrifted, OK Pin - Maria Ines Gul, Ace Pin- Rings and Tings

Follow me on FACEBOOK INSTAGRAM TWITTER

No comments:

Post a Comment

Thank you for all of your sweet comments! :)